Fredag igen!

Den här rubriken har jag nog använt ett antal gånger förut....

Gårdagens vinmiddag blev lyckad. 14 damer vart det som kom och åt våran goda GI-gratäng med zucchini och köttfärs. Till efterrätt hade vi bakat drömrulltårta som vi serverade med en klick grädde, hallon och björnbär... Det var jättegott faktiskt, enkelt men gott.
Det blev rätt så sent för min del... Var nog inte hemma förrän strax före halvtolv tror jag. Bra nog många vinglas hade slunkit ner vid det laget... Vaknade till inatt med lite huvudvärk men i morse var det som bortblåst och jag kände mej som vanligt.

Idag så står det städning på schemat. Känner mej laddad för det idag faktiskt!

Nu har jag precis lagt Vanna för förmiddagsluren, ska bara ta ut hundarna till hundgården sen sätter jag igång... Är bäst att passa på när minstingen sover...!!

Hörs mera senare!

/U.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaså blev det så sent,jag hade också gärna stannat längre om man inte hade haft jobbet att tänka på.
Det var väldigt god mat igår kan jag intyga! Efterrätt är alltid gott speciellt om den serveras med grädde. Idag kanske det blir skoterköp för oss (om den inte är såld och verkar fin).Ses kanske imorrn!

2008-02-29 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0