Förlossningssucker

Åh vad jag älskar att se förlossningar...

På "Sjukhuset" på tv3 fick man alldeles nyss följa en förlossning. Man får såna flashbacks ifrån sina egna... Känner exakt känslan av smärtan och hopplösheten som så småningom vänds i den renaste lyckan när allt är klart och det gått bra!

Tårarna bara strömmar så fort det är "förlossnings-TV" och jag bara sitter med världens största leende på läpparna. Peter tycker förmodligen att jag inte är riktigt klok... Men så är det nog, män kan nog aldrig förstå det där speciella, som bara är oss kvinnor förunnat, att få föda fram en helt ny människa till världen....

Det slår nog det mesta.

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag är likadan! Det går inte att hålla tårarna borta när det visas förlossningar. GUD vad jag LÄNGTAR efter att få göra om det =) Du kanske ska ta trean med mig till hösten ;-) kram!

2008-02-28 @ 19:23:41
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0