********

Hmmmm....

Det jag hade i onsdags och torsdags var inte den riktiga magsjukan.

För den fick jag sent i gårkväll....

Hela natten har jag sprungit fram och tillbaka till toaletten.... Länge sen jag kände mej så liten och klen. Ställde mej på vågen i förmiddags bara för att se vad en natts magsjuka gör....
2 kilo har jag tappat sen igår vid samma tid. Vätska och maginnehåll, visserligen men ändå. Lite skrämmande är det! Hade man bott i nåt U-land så hade man säkert varit dödsdömd efter en sån här "urladdning". Hemsk tanke... Man ska inte klaga. Känner mej redan ganska bra faktiskt. Peter fick ju naturligtvis vara hemma från jobbet idag och ta hand om barnen. Vannas mage tar fortfarande inte emot vad som helst, igårkväll var det en riktigt spyorgie efter att jag gett henne fruktpuré... Spydde ner mej ända in på trosorna... Även Peter fick sej en rejäl, blåfärgad dusch! Risvälling är väl ungefär vad hon klarar av, och lite mosad banan.

Längtar tills jag kan skriva ett inlägg som inte innehåller orden spy, bajs och magsjuka, när jag ska beskriva en dag i vårt liv.

Kanske imorgon.

Hoppas!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0