Dagen så långt

Hittills idag så har jag hunnit med att baka smörringar, dom blev supergoda och var inte alls särskilt krångliga att göra.
Sen har jag även bakat en tårtbotten, (långpannestorlek) tänkte att jag skulle göra en till men så tog både bakpulvret och mjölet slut, så det blir till och vänta tills Peter kommer hem. Hade tänkt att jag skulle vara färdig med den mesta av bakningen innan helgen, så man inte har någonting hängande över sej...!

Nu har jag och Nora precis ätit lunch, Vanna tar visst en långsovning så här på förmiddagen... La henne vid tio och hon sover än, det är ovanligt.

Får se om vi hinner ut sen. Jag skulle förstås ha städat åxå....

Äh, vi får se hur det blir.

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0