Liten update...

Det blir inte så frekvent skrivet nuförtiden i bloggen precis.

Men men....

Skolan går fortsatt bra. Det blir roligare och roligare för varje vecka känns det som! Man känner själv hur man utvecklas och verkligen börjar på att greppa alla olika klippsätt och dylikt.

Nu ikväll var granne Pia hit och fick sitt hår färgat. Det blev jättebra faktiskt, skitfin ton på slingorna blev det. Det är kul när det blir bra!=)

I helgen var jag och Peter in till stan och uträttade lite ärenden.... Då passade vi på att slinka in på Resia och boka våran bröllopsresa! Så nu är det kirrat, äntligen. Vi far till Kreta en vecka i maj, till ett ställe som heter Agia Marina. Har aldrig varit till Grekland, men jag tror nog det blir bra. Spelar ju egentligen inte så stor roll vart man far, bara man får sola och bada och bara vara, känns det som. Bara slappa och ha det gött. Ja, och mysa förstås!

Det ska vi även göra i helgen har vi tänkt.... Far på en hotellweekend till Sundsvall på fredag. Bara jag och mannen. Det är åxå en liten bröllopsgåva från familjen. det ska bli jättehärligt! Ska väl kanske passa på att shoppa lite julklappar kan jag tänka. Känns lyxigt att få bo på hotell två nätter i rad! Det har inte hänt så ofta kan jag meddela!

Nu blire sängen tror jag. Ögonlocken börjar kännas lite tunga!

/U.

Ja, det här skrev jag alltså igår kväll men det blev aldrig publicerat tydligen.... Vi försöker väl igen då...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0