What!!!!!!=)

Jag tar tillbax det jag skrev om tandsköterskeutbildningen igår.....

Idag fick jag nämligen ett annat intagningsbesked.....

Jag har kommit in på Novums frisörutbildning!!!!!

Alltså hallå.... När jag slängde in ansökan i början av sommaren så hade jag inte en enda tanke på att faktiskt skulle kunna bli antagen... Studievägledaren sa att det var minimala chanser att komma in, eftersom det var så få platser och det var väldigt många sökande. Men nu sitter jag alltså här, med antagningsbeskedet i handen och kan inte riktigt fatta att det är sant!

Nu måste jag väl bara tacka nej till den andra utbildningen antar jag...

Yiipiiieeee!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll blire surströmming by the way. Höjdare.... näe. Blir sill och varmkorv för mej å ongan!

Ha en trevlig helg!!

/U.

Kommentarer
Postat av: Nenna

Grattis! Ja då vet jag vem som ska fixa mitt hår framöver ;-)

2008-08-22 @ 19:14:45
URL: http://nenna.blogdog.se
Postat av: Pia

Grattis!!

Du lät så inställd på tandsköterskeutbildningen tidigare idag och sen händer detta..

Tror att du blir en superbra frisör och kunder har du redan;)

2008-08-22 @ 22:33:28
Postat av: åsa holm

Ett jätte stort GRATTIS!

Tror du väljer rätt.Ser dig som frissa framöver.

Lycka till med utbildningen.

2008-08-22 @ 22:49:35
Postat av: Lycka till

2008-08-23 @ 00:42:37
Postat av: Lillasyster

Grattis,grattis!!!!!!!

Klart du ska bli frisörska. Du är som klippt och skuren för den utbildningen. Också kanske man kan få sig en billigare klippning. Vare gott med surströmming??!!!. Vi ska äta det i kväll, men för min del blir det kräftor,mums. Vi ses.Kram, kram / Lillasyster.

2008-08-23 @ 07:15:06
Postat av: Emam

Grattis!! Ser faktiskt dig hellre som frisör.. Blir nog jättbra! Kram Emma

2008-08-23 @ 21:35:23
Postat av: Helen

2008-08-24 @ 01:02:13
Postat av: Anonym

Nämen va roligt! Blir lite avis, skulle oxå vilja göra-nåt-helt-annat. Sadla om lixom



Grattis!

2008-08-24 @ 01:03:52
Postat av: Helen

va bra att jag lyckats få till 3 kommentarer och ingen av dem komplett. Kanske de e för sent ;-)

2008-08-24 @ 01:05:00
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Tack för alla snälla kommentarer! Känner mej verkligen superpeppad.... Om en vecka drar det igång! =)

2008-08-24 @ 21:31:22
Postat av: Malin (fd grannen)

Heeeeeej!!!!



Har inte haft någon data förrän nu så jag har inte läst din blogg på läääänge. Har dock läst igenom en del så nu är jag en flitig läsare igen ;)



Grattis till både utbildning och giftemål. Hoppas ni mår bra. Saknar alla er i Nordan. Hälsa Peter.

KRAM

2008-08-25 @ 17:31:35
Postat av: Ulrica

Tack Malin! Vi mår bara bra, hela familjen... Hoppas att du gör detsamma! Vi får väl se till att springa på varann nåt framöver här..!!=) Ha det bra!

2008-08-25 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0