Fru Berlén bloggar...

Mitt första inlägg som fru Berlén....

Våran bröllopsdag var som hämtad ur en saga. Det var helt perfekt..... Från det att jag vaknade på morgonen med mina älskade systrar i lägenheten, tills dess att jag och min äkta man kröp ner under täcket på madrassen på golvet framför en knastrande brasa i öppna spisen.... Vi fick sova i stugan nere vid sjön, som en liten överraskning....!

Känner mej väldigt trött just nu, så jag bjuder er på några bilder bara...

Kommer att skriva utförligare om hela dagen senare, och lägga ut massor av bilder. Men jag har inte fått in alla 630(!) bilder i datorn än, så det blir bara ett litet smakprov nu!

     
Väldigt dålig bildkvalitet... Men lite syns det ju..!

     
Kära systrarna är tärnor och världens bästa P-G är bestman!


Mustang cabriolet....=)

Ja, som sagt.... John Blund försöker hela tiden kasta sömnpulver i ögonen på mej, så ni får se mer sen...!!

/U.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så otroligt mycket för att vi fick vara en del av ert sagobröllop, ni var helt fantastiskt vackra och alla gäster så roliga, glada och fina. Malin och Paul

2008-08-11 @ 21:37:40
Postat av: Grethe

Grattis o åter grattis du /ni var så fina...Kram

2008-08-12 @ 08:44:44
URL: http://garbo12.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, det var en helt underbar dag från det vi vaknade tills vi somnade,fast nervositeten gör ju sitt till för att störa stämningen lite. Men du var ju supercool mest hela dan och kvällen, märktes att du verkligen "insöp" allt som hände, för att ha kvar i minnet till senare!!TUSEN TACK!!! för allt.

2008-08-12 @ 14:54:03
Postat av: Malin Nygren

Ett stort grattis till herr och fru Karlsson/ Berlén! Önskar Malin och Johan i Aspås

2008-08-12 @ 21:11:43
Postat av: Ulrica

Man tackar för alla gratulationer och alla tack!!!=) Tack, tack...!!!!

2008-08-12 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0