Tisdag

Jag blev visst ledig hela den här veckan... Peter ska jobba istället. Dom behövde honom mer än mej!!!! Har ni hört på faan! Nä, men det gör faktiskt inget. Känns ganska skönt att få vara helledig när man ska fixa allt det sista till på lördag. Fast just idag så tror jag att det är ganska lugnt.... Vi har skrivit ett litet schema för varje dag den här veckan, och just idag var det inte så mycket att kirra tror jag.

Ungarna har förresten börjat bli förkylda... Är det inte lite typiskt?! Fast man kan ju se det från den ljusa sidan åxå... Om Vanna har liiite feber på lördag så kanske det kommer att gå jättebra i kyrkan! Jag menar att hon kanske kommer kunna hålla sej lugn och tyst alltså....! Tror annars att det kommer kunna bli ett litet problem. Vanna (1½ år) har en tendens till att kunna röja runt och framförallt låta högt...!! Men men, det får gå som det går... Huvudsaken är väl att vi blir gifta tillslut. Det är ju det som är det viktiga!

Nu ska jag röja upp lite här hemma. Nora sprang precis ner till Saga och Vanna tror jag att jag snart ska slänga i säng för en liten nap.

Goddag.

/U. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej bra blogg o fin fina bilder! roligt att se peter när han pissar! =P ha ha ha men det var ju tur att du hade en klänning som kunde skydda honom!;) jag såg att mamma råka komma me på en bild när hon letar efter pappa fniss fniss. Nora o Vanna o peter var här idag! och åt jordgubbar o glass å grädde å socker! det var jätte gott. sen stanade Nora o Vanna kvar medans pappa o peter var å tränade kalle hos Ulf. // johanna cooper

2008-08-16 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0