Radio Jämtland

I morse ringde en snubbe från radio Jämtland och väckte oss...

...Eller rättare sagt, jag var redan vaken. Men ändå... Han presenterade sej inte direkt så jag kände mej en aning förvirrad under första delen av samtalet, men det gick nog hyffsat ändå tror jag. Peter sov så han fick jag väcka så han åxå fick snacka lite! Det var Ingmarie på jobbet som hade ordnat det hela... Såklart! Nä, men det var riktigt roligt faktiskt!!

Nu ska jag röja upp lite här hemma. Ser ut som en bomb har slagit ner ungefär....

Peter är just nu i stan för att hämta sina kläder. Han ska även handla det sista.

Nä, fan nu måste jag sätta igång.

I morgon smäller det....

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0