Onsdag

Jaha, då var inhandling av mat till bröllopet åxå färdigt...  Det här går ju som en dans!

Mamma mötte upp oss på "Svensk Cater" och sen satte vi igång. Det var bra att även mamma var med eftersom det är hon som ska laga all mat. Sen for vi runt på diverse andra butiker och kompletterade med sånt som inte fanns, eller helt enkelt var billigare på en "vanlig" affär.

Sen for vi och dumpade allt vi handlat på föreningshuset där festen ska hållas, så att allt är på plats så att säga.

I morgonbitti ska jag blåsa in till stan för en liten visit på skönhetssalong... Det är fransar och bryn som ska få sej lite extra färg och form. Efter det så ska jag hämta ut min nypressade klänning. Sen bär det av hemåt igen. Senare i morgon eftermiddag så ska vi träffas ett helt gäng för att börja att duka och fixa på f-huset. Äntligen!!

Tror jag ska ta och tanka över lite bilder från kameran sen igår.... Våran mini spa-afton! Några fula bilder kan jag nog bjuda er på...

Kommer snart!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0