Kusinträff!

Vi har inte direkt så många kusiner.... Nämligen bara fyra stycken.

Två av dom bor här i krokarna så dom träffar vi titt som tätt, men dom andra två bor inte i krokarna så dom träffar vi aldrig!
Men i fredags så kom den ena av dom på besök. Angelica heter hon och är lika gammal som Veronica, alltså två år äldre än mej....!! Angelica tillbringade många av barndomens jular hos oss, och det kändes alltid lika speciellt när hon kom!

Nu var det tio år sen vi träffades senast, så det var riktigt skojigt att hon kom på besök.

På fredagen hade vi en liten middagsbjudning här hemma. Mamma hade handlat och fixat all mat, färskpotatis med grillad röding och en jättegod kall sås och sallad naturligtvis! Vi sullade i oss en del vin åxå.... Men det var supertrevligt! Känns nästan som att man har ett slags syskonförhållande med Angelica på ett sätt....!

På lördagen var vi en aning sega och trötta.... Var till Ronny en sväng mitt på dagen och gratulerade honom (han fyllde år) och åt lite kladdkaka och grädde. På kvällen var det kräftskiva med vindamerna som stod på schemat!!
...Så då var det bara på't igen så att säga...

Nä, men det var skoj... Jag skulle ju jobba tidigt söndagmorgon så jag fick lov att gå hem när det var som roligast. Precis när vi hade kommit igång med lite lekar...!!





   

Vi lekte en ganska festlig lek som gick ut på att man skulle klara av att plocka upp ett tomt makaronpaket från golvet med munnen bara....

   

....Efter varje varv så klipptes en bra bit av så det blev mindre och mindre kvar att få tag i.... Tillslut var det bara en liten platta kvar!

   

Vi var fyra stycken som lyckades "suga upp" den sista biten.... Jag har jävligt ont i ljumskarna idag kan jag avslöja!

Söta trosor, eller hur?! Vems rumpa det är får ni gissa själva...!=)

Angelica, jag hoppas att du haft en trevlig helg tillsammans med oss! Nästa gång kommer vi till dej, och gör Umeås gator osäkra. Det ska bli kul!

Ha en trevlig kväll!

/U.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fina bilder!! =) Och söta trosor, mer sånt i bloggen tack ;-)

2008-08-18 @ 23:24:42
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Det syns att ni är släkt hon skulle nog kunna vara en syster till er...mkt lik veronica på något vis,jag tror att det är ögonen..

2008-08-19 @ 10:24:24
URL: http://ulricabes-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0