Förkylt

Fanken åxå.....

tror att jag håller på att få jordens förkylning!

Halsen kände jag av redan inatt. Nu har näsan gjort sej påmind och jag har fått den karaktäristiska förkylningsrösten...

Hoppas att det inte blir värre än så här. Känner dock att jag "hurves" lite.... Kanske feber på gång...?! I hope not!

Nu ikväll var vi (jag, barnen, Martina och hennes barn) till Aspås och hälsade på Malin med familj. Dom fick kattungar för ett par veckor sen, ja deras katt alltså.... Och Martina har bestämt sej för att dom ska skaffa sej en katt, så då drog vi dit en sväng för att titta på gullgrisarna, kattungarna alltså.... Oj, oj, oj finns det nåt sötare?!! Jisses alltså.

Nä, fasen jag är så trött så ögonen blöder...

Tackar för mej och säger gonatt!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0