Färdigjobbat

Jaha, då har man jobbat sin sista dag på bageriet då!

Eller ja, jag ska ju jobba extra förstås för att dryga ut studiepengarna lite, har jag tänkt. Men som fast anställd har jag numera avverkat den sista dagen. Känns jäkligt bra.... Har varit väldigt dålig i allergin dom här senaste dagarna (jag tål inte mjöldamm) som en följd av att jag är förkyld, så det känns extra skönt att jag inte ska tillbaka på ett tag!

Bilbingon igår var trevlig! Jag vann naturligtvis nada, men Martina den räven drog in en femhundring förstås.... Grattis, grattis....

Nu ikväll så har vi packat. Eller rättare sagt, Peter har packat.... Vi far ju till fjälls i måra eftermiddag för lite ripjakt, och Peter har ju en jädra rutin på det där fjällsäckspackandet, så då kan han ju lika väl sköta allt det där tänker jag...!! Men mina egna kläder antar jag att jag får gräva fram själv. Nånstans där går väl gränsen skulle jag tro...
Maud ska ha barnen från fredag till lördag. Vi kommer hem lördag eftermiddag/kväll.

På söndag så ska Saga ha barnkalas.... Får se om jag blåser till stan i morgon för införskaffande av födelsedagspresent, eller om det får duga med ett mjukt paket från Kläddax i Krokom... Jag får känna efter i morgon.

Nu ska jag gå och knyta mej och hoppas på en sköööön, låååång sovmorgon i morgon...

Gokväll!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0