Dyrt blev det.......

Det blev en liten sväng till stan i dag ändå. Jag var tvungen att köpa mej en ny ansiktscreme och lite annat smått....

Handlade sminkprodukter för över 1100 spänn.... Ooops... Säg inget till Peter..!!!! ID är ett dyrt märke minsann. Men bra... Kände mej väldigt fin och bekväm med min brudsminkning, så det är base grejerna till den ungefär jag har inhandlat. Har inte jättedåligt samvete ändå... Hur ofta lägger man pengar på smink egentligen? Inte sååå ofta, och då har jag alltid köpt billiga grejer. Så det här var jag värd.... Märker ni mitt försvarstal inför mej själv...!!=)

Nora och Vanna fick vara hos moffa och Maidie medans jag for till stan. Skulle bara in en snabbis. Nora fick säga vad jag skulle köpa för 4-årspresent till Saga, och vad tror ni hon säger...? -En docka..... Barn har rätt dålig fantasi ibland! Men men, jag köpte en docka, och ärligt talat så tror jag Saga kommer bli supernöjd!

Nu ska jag rita lite med Nora. Vanna ligger och sussar.

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0