Design - Ny

Visst har väl min blogg blivit tuff...?!!

Det tackar jag Helen för.... Otroligt snällt att du tog dej tid att fixa just min blogg! Känns lite roligare att skriva när man har en mer personlig prägel, och inte bara lika som tusen andra.... Återigen, tack!=)

Den här veckan har barnen skolats in på dagis. Det har gått jättebra! Nemas problemas. Våra ungar är ena riktiga dagisungar....!! Peter börjar jobba nu på måndag efter sommarlovet så då ska dom vara heldag på dagis... Men det kommer nog att gå skitbra.

Idag tänker jag på Maidie....

Kämpa på bara, älskade bonusmamma....

Du är ju en tuffing så allt kommer att gå bra, det vet jag!

/Fru Berlén.


Kommentarer
Postat av: Malin

Coolt! Passar till en cool brud! Kram M (Paul vill också vara med och kommentera, han tycker också att sidan.... och du är cooooola!!!)

2008-08-16 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0