BINGO

I kväll hoppas jag på tur i spel....

Jag och Martina ska nämligen på bilbingo i Tulleråsen. Tror att man kan vinna tio papp om jag inte är helt felinformerad... Skulle sitta fint!

Saga är här och leker för fullt med Nora. Vanna får inte vara med för tillfället, vilket är lite tråkigt för henne. Men rätt vad det är så leker dom nån lek där dom behöver en extra deltagare, typ en hund eller nåt.... Och där finns öppningen för lillasyster...!! Livet är tufft ibland....

Nepp nu ska jag ta mej en kopp kaffe innan vi far.

Lycka till, önskar jag mej själv.

Tack, tack!

/U.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Visst var det trevligt med bilbingo? I allafall för den som vinner pengar....Hi, hi!!!Kanske ska åka på bingohallen i stan nått, då tar vi med oss storasyster också, eller hur? Kram!!!

2008-08-28 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0