Trettonårskalas!

   Igår for vi in till stan en sväng när Peter gjort helg. Nya träningsskor till mej skulle inhandlas... Hittade ett par jättesköna Nike på Stadium, kostade bara en tusing... Som hittat..!;) Sen köpte vi present till Yvette (barnens faster) som fyllde tonåring igår. Ett fint ljus med tillhörande fat å dekorationssten (hon e ljusoman..!!) och en tuff tröja med ett passande linne till... Jag tror att hon tyckte det var bra presenter, hon sa det iallafall..!

   Ja, sen var det tårtkalas förstås... Vi kom dit vid halvsju ungefär så det blev ju lite sent för barnen, Vanna som i normala fall somnar redan mellan sju å halvåtta var vaken ända till vi for hem vid halvtio tiden!!! Men då tog det väl ca. trettio sekunder sen sov hon så sött i bilen..!

   När vi kom hem så kollade jag å Peter på en film, "Offside" en svensk film som handlar om ett fotbollslag. Faan vad rolig den var..!!! Både jag å Peter skrattade så vi grina.. Vi kunde nästan inte sluta skratta heller! Det bästa e ju alla engelska "grodor" dom säger.. tex. -It's like that movie, now we blow the cops..! (Nu suger vi av snuten ist. för Nu blåser vi snuten..!) Eller - When I was yonger I wanted to study to be a cock, när han fick beröm för sin goda matlagning..!!=) Ja, den kan jag rekommendera till alla som inte redan sett den, den e ju inte jätteny tror jag..!

   Nu ska jag slänga ihop en liten lunch... Ikväll e det Peter som står för matlagningen iallafall. Ripgryta ska han göra, nåra vänner kommer hit på middag... Deras barn e i samma ålder som våra så det brukar bli lite flöjigt när vi träffas men det blir nog trevligt, bara man får sej nåt glas vin så..!!
 Ha de! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha ja den filmen är sjukt rolig!

2007-09-15 @ 21:13:17
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0