Tråkmåndag...

Vilket satans tråkigt väder det var idag då..! Martina med barn har varit upp till oss en sväng här på förmiddan, bara mest för att Nora å Saga inte ska bli alltför lej.. Dom har lekt lite å bråkat lite som vanligt! Nu har jag faktiskt lyckats med bedriften att få Nora att knoppa lite så här mitt på dagen, vi vaknade ovanligt tidigt i morse kan man säga..! Nora sov i vår säng från ungefär halvfyra inatt och imorse vid tjugo över sju vaknade hon av att blöjan hade läckt (hon har fortfarande blöja på natten) det var ganska blött i mammas säng..!
Gick då upp å hämtade en handduk å fixade välling åt både Nora å Vanna som åxå hade vaknat vid det laget. Så låg dom där å slörpade välling i godan ro.. När Vanna var färdig vände hon sej på magen å rapade/hostade så hon spydde upp precis all välling... Nice..! Då var det bara att stiga upp å göra morgon då. Liiite tidigt för oss som e vana att sova till minst nio mest varje dag..!!! När vi gör det så behöver ju inte Nora sova efter lunchen men som sagt idag lyckades jag faktiskt få henne att ta en liten lur, tur va det annars blir hon odrägligt jobbig i eftermiddag när hon e alldeles för trött!
Nu kanske man ska passa på att läsa lite i nån tidning eller nåt.. Jag har väl nåra ärvda "Allas" som ligger å skräpar nånstans..! Hörs! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu är jag här ja å!

2007-09-10 @ 18:08:35
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0