Tjock å feeet...!

Fan, nu funderar jag allvarligt på att gå med i viktväktarna igen...! Jag gick ner ungefär 15 kilo med hjälp av dom på bara några månader år 2000. Det var så himla lätt då minns jag, kilona bara rasade av en å det var så roligt! Sen efter det så har jag sakta men säkert lagt på mej alla dessa kilon igen... Fast jag höll vikten några år iallafall men så blev jag på smällen med Nora å då barkade det ju iväg förstås. Sen hann man inte komma iform riktigt innan nästa lilla prinsessa blev till...! Nu planerar jag inga fler barn på ett tag så nu vill jag banne mej bli smal igen!!!

   Har ju gjort några försök själv... Jag vet ju hur jag ska äta och så men det e så förbaskade svårt att hålla sej motiverad! Det är därför det e bra att anmäla sej för då måste man ju gå ner om man inte vill stå där på vågen å skämmas...!!! Dom har möten på måndagar tror jag så jag kanske ska pallra mej iväg om en vecka... Å låta jakten på drömkroppen ta sin början..! /U.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0