Städdag.

   Torsdagar är min städdag... Många andra tror jag brukar städa på fredagar, så det är rent å fräscht till helgen. Vi kör rejset på torsdagar istället å anledningen till det är att både jag å Peter har jobbat söndag-torsdag jämt å ständigt... Bageritider ni vet.! Så då har ju torsdagkväll varit som våran fredagkväll med lite god mat kanske å nåt gott att dricka...! Nu e det ju inte så längre. Peter har bytt jobb å arbetar nu som alla andra, dvs. måndag-fredag, och jag e ju fortfarande mammaledig men jag fortsätter att städa på torsdagar ändå... Då kan man ju slappa hela fredagen om man vill, å det känns skönt!


   Fast om sanningen ska fram så har jag ingen riktig städlust idag...!=) Skulle gärna fara å hälsa på nån, dricka kaffe å prata strunt. Vi får se vad som händer!

   Igår var det workout igen... Det e ju så sjukt roligt faktiskt! Hade mina nya skor... Dom känndes sådär... Det var ett jäkla grepp i dom men jag fick som sendrag eller kramp under fötterna på nåt vis! Kanske jag måste kosta på en bättre uppbyggd sula eller så ordnar det till sej när jag använt dom nåra gånger.. Hoppas på det!


  Ja, det blir inte så mycket mer nu tror jag.. Nora vill väl ha lite lunch snart kan jag tro å sen får jag väl ta tag i städningen ändå, går ju bra när man väl har börjat!


Hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0