Söndag!

Idag har vi bara tagit det vääldigt lugnt... En skön promenad i det härliga höstvädret, med bägge barnen i en varsin vagn! Nora fyller ju snart tre år å brukar kunna gå för egen maskin men om man vill gå i hyffsad takt då e det bäst att hon åxå får åka. Egentligen skulle man väl ha haft en syskonvagn men nu har man ju klarat sej utan så länge att det känns lite onödigt att införskaffa en nu!


Sen var vi ner på Krokom en sväng... Peter kännde att han behövde köpa sej ett par nya jeans. Han har ju börjat arbeta som lärare igen å tycker väl att han måste se liiiite fräsch ut iallafall! Det gick bra.. Han fann vad han sökte å lite till. Jag hittade en tröja till mej själv åxå men jag måste in till stan nåt i veckan tror jag å shoppa lite mer. När hösten kommer så känns det som man vill ha lite nytt faktiskt... Nån kjol å nåra mysiga, lite tjockare tröjor kanske..!


Nu ska jag ta å göra en hemmagjord pizza till middag.. Det e ju ganska smaskigt, eller hur..?! Ha de! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Blev pizza för oss me....fast princess då såklart ;-)

2007-09-09 @ 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0