Inte göra ett skit...!

Idag har jag skjutsat iväg Nora å Saga till deras mormor. Dom ska få sova där inatt hade hon lovat... Dom har gjort det tillsammans nån gång förut åxå å det tyckte dom ju var sååå roligt! Så här hemma e det för tillfället väldigt lugnt å fridfullt. Peter tog med sej hundarna å for till fjälls för å jaga (han kommer hem i kväll) å Vanna ligger å sussar mittidaglur... Å jag ska inte göra nån nytta alls idag har jag bestämt mej för! Kanske bara ska krypa upp i soffan å kura under en filt å läsa nån tidning... Nästan lite synd att det e så himla fint väder, man får ju lite ångest om man inte passar på å vara ute.. men men, vi får väl se!


Martina å Marie ska på krogen ikväll... Jag har tagit på mej å va chaufför å skjutsa in dom till stan, har ingen större lust att hämta dom inatt så jag hoppas att dom löst det på nåt annat sätt! Har dom inte det så får jag väl ställa klockan då..! Fyy, vad trist..!!! Men så e det å bo på landet... Krävs lite planering för en spontan krogkväll..!!!

Nä, nu väntar soffan...

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0