Ingen städdag...!!!

  Blev det idag... Har inte ens röjt upp alla leksaker från golven..! Ibland har man faktiskt ingen lust. Jag tog å slängde ungarna i vagnen istället å tog en liten promenad i det underbara vädret, vi gick till moffa å Maidie. Moffa jobbade förstås men Maidie bjöd på kaffe...!


     
Påklädda å klara..  Vanna får tag i en korg...

     
som var sååå god att tugga på!


   Jag har förresten klippt Nora... Det blev bra, tycker jag själv iallafall! Nora hade ju en ful ovana att dra av sej själv håret... Låter hemskt, jag vet men hon gjorde det samtidigt som hon sög på tummen... Lixom istället för att tvinna håret som många gör. Nu har hon slutat med det tack å lov... Så nu håller vi på att få till det jämnlångt på bägge sidor. Snart så...!


  

image42
Fin va..! Hon blev lite rundare i ansiktet tror jag..!!


 
Martina skulle bjuda oss på middag idag.. Det känns lite lyxigt, behöver man inte ödsla tid på att fundera på vad man ska laga..! Skööönt!

Hej svejs! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

DU är SJÄLVKLART hjärtligt välkommen att joina oss! att jag inte tänkte på det...! Therese kommer också som "ny" =) Kram!

2007-09-21 @ 10:28:37
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0