Egentid...

  Fick jag nu helt oförhappandes...! Martina kom upp en sväng alldeles nyss å då ville Nora följa med dom hem å äta plättar med sylt å grädde (förvånad.. inte!) Vanna ligger å sussar så förnöjt i spjälsängen å här sitter jag!

    Barnen vaknade exakt samma tid i morse som igår... Kan ju ha att göra med att Peter e uppe å grejar på vid den tiden! Han brukar fara på jobbet vid halvåtta ungefär... Så vid tjugo över sju slår bägge barnen upp sina blå! Å när dom vaknar vid den tiden så somnar dom ju i regel inte om, å förresten halvåtta e ju en ganska bra tid att stiga upp när jag tänker efter..!!

   Ska börja å knäppa lite mer kort har jag tänkt... Har varit asdålig på det nu ett bra tag nu men nu e batterierna till kameran fulladdade så nu ska jag förhoppningsvis kunna skärpa till mej på den fronten. Bloggar e ju så mycket trevligare att läsa om man får kika på många bilder samtidigt... Tycker jag iallafall!

  När Vanna vaknar nu om en stund så ska även jag knata ner till Martina å käka lunch.. Inte plättar dock, utan pasta med nån kasslersås tror jag det var. Det låter väl gott! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0