Disktrasa i ansiktet...

   Idag har jag gjort det.... Det som jag aldrig, aldrig någonsin trott att jag skulle göra..!!! Jag torkade Vanna runt munnen med en DISKTRASA...!!!

   Minns från min egen barndom när vi var hos farmor... Det var ju rena skräcken när hon kom med "skurslärva" efter vi ätit (å kladdat ner oss) å skulle torka våra trutar..! Minns lukten av sur disktrasa som dröjde sej kvar länge i näsan... Uuäägh..!

   Blev så frustrerad i morse när Vanna skulle äta sin gröt å hon bara kladdade med händerna i munnen å drog ut gröten i hela ansiktet. Den e ju så satans klibbig åxå den här pulvergröten som jag ger henne... Så tillslut hände det... Jag gick till diskbänken å hämtade den!
   Till mitt försvar så ska jag säga att jag tog den ny så sent som igår eftermiddag, så den luktade inte illa eller nåt... Annars så tror jag inte att jag skulle ha gjort det faktiskt...! Hoppas jag... Tänk om jag håller på att bli som min egen farmor... Redan..! Jag e ju bara dryga trettio..!!! (Fyller ju inte förrän i mitten på oktober..!!)

  Nä, jag måste skärpa mej... No more disktrasa i ansiktet på mina stackars barn!

  Det sparar jag till mina barnbarn...! ;)

  /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha vilken hemsk mamma du är!! Det där skulle JAG ALDRIG göra mot mitt barn!! ;-)

2007-09-26 @ 16:06:20
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0