Bio å utflykt..!

   Igår var vi på bio... Det var jag å Peter, Martina å Ronny. Farmor (Maud) var barnvakt såklart..!!=) Tur att vi har henne, det e aldrig gruvsamt att fråga henne för man vet att hon så gärna vill ha barnen... Tror jag iallafall...!!! Ja, i vilket fall så såg vi "Fantastic Four" Silversurfarn eller vad den heter..! Den var väl sådär kan man säga, inte direkt nån film där hjärnan måste hänga med.. Inte så komplicerad om ni förstår vad jag menar..! Men ibland e det skönt att bara se en lättsam action, käka popcorn å bara dega ner sej i biofotöljen. Sen var den inte så lång heller så vi hann nästan hem till början av "Idol", missade bara tio minuter ungefär... Tjejen med pianot tror jag kommer att gå långt, klockren finalist säger jag iallafall!
   Här kommer lite bilder från igår förresten...!

Plättätning för dom större å apätning för den minsta...!

    Idag har vi varit på picknick i det underbara vädret (inte!!!) Regnet öste ner å det blåste ganska rejält men det var skönt ändå på nåt vis... Skönt att få en massa friskluft! Vi tog en ganska lång promenad ner till sjön där Maidie har en stuga, hon följde åxå med oss. Vi hade tänkt att göra upp en eld i eldstaden dom har på stranden men det regnade så pass när vi kom ner så vi gjorde upp eld i öppna spisen inne i stugan istället å grillade våra korvar där istället! Det gick hur bra som helst det åxå.. Korvarna vart minst lika goda! När vi skulle promenera hem igen blev Nora å Saga så trötta att vi fick slänga upp även dom i vagnarna.. Saga somnade direkt sittandes tvärs över vagnen.. Såg lite roligt ut faktiskt! Jag lägger in bilder på det lite senare idag.. Har inte tankat över dom än å har inte riktigt tid nu för nu måste jag börja planera middan

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0