Vanna

For ner till Krokom nu i förmiddags för att väga å mäta Vanna. När vi kommer dit så sitter det en lapp på dörren, -Idag fredag 19/10 stängt. Naturligtvis..! Men som tur var så kommer en av barnmorskorna på MVC skyndandes (hon hade väl hört mina djupa suckar av irritation..!) Så hon tog å låste upp dörren å så fick jag väga å mäta alldeles själv, sen skrev jag upp resultatet på en lapp så e det bara för Anita att föra in siffrorna i sina papper! Hon vägde 9350gr. och var 74cm. lång... Om jag nu har mätt rätt... Men det stämde bra mot hur lång hon var sist så det lär nog stämma!

Ska blåsa in till stan nu på eftermiddan. Bara jag å syrran... Inga barn å inget stress... Ska bli riktigt trevligt faktiskt! Ska kika på kläder å lite skor tror jag. Nu e det lunchtajm.

Hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0