Sundsvall

Nu till helgen bär det som sagt av till S-vall. Som vi har längtat å väntat på denna helgen... Skulle egentligen ha varit iväg redan i fjol på Ladies Night men så blev jag med barn å allt bara rann ut i sanden. Men i år tog vi nya tag... Bokade redan i somras och det har ju känts så avlägset hela tiden men nu e det snart dax alltså! Det bästa av allt är att vi far redan på fredag eftermiddag så vi har hela fredag kväll på oss att göra Sundsvall osäkert..! Och heeela långa lördan på oss att bara flanera runt å shoppa å mysa på... Glida in på nåt hak å äta lunch och dricka en god öl. För att inte tala om alla faciliteter som finns på hotellet vi ska bo på... Pool å bastusar å sånt..! Mysigt ska vi ha hela långa helgen som kommer att gå skitfort förstås..!!!

Här är vi som ska åka...

        
 Ja, Micke ska inte med förstås... Men alla andra!

Pappa Peter ska va hemma med barnen å det är jag fullständigt trygg med... Han är en jättebra pappa å klarar barnen galant helt själv (tror jag iallafall..!=) Jag tror nog att jag kommer kunna slappna av och njuta av vår helg helt utan barn... Tänk bara att få sova en hel natt utan avbrott.. Det är riktig lyx!

Nu måste jag ta å röja lite här hemma.
Hörs! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men herregud vilka snygga tjejer!! Hörde att vi skulle på julbord i lag =) Blev så glad när jag hörde att ni också skulle dit! hur blir det i morgon?? kram!

2007-10-23 @ 10:26:05
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0