Stel...

Fasen vad tydligt det känns när man har festat en hel helg å man efter det ska försöka röra på sej... typ i takt till musik å helst med lite spänst... Jag talar om kvällens gympapass. I vanliga fall tycker jag nog att jag e hyffsat mjuk och rörlig i kroppen, taktkänsla har jag åxå alltid haft... Men.... Inte idag!
Stötig å stel kan man nog sammanfatta min uppenbarelse i afton... Kände mej för första gången lite fånig när jag gjorde övningarna. Som tur var så vart det inte ett helt nytt pass utan hon körde på det gamla, tror inte jag skulle haft motorik nog att lära in en endaste ny övning som det kändes i kväll...!

Får ta nya tag till nästa vecka. Den kommande helgen lär nog bli lugnare kan jag tänka mej...!

Fast en Hallowenfest e ju inplanerad...

Fan åxå.

/U.

Kommentarer
Postat av: Anna Hoglert

Måste bara säga att ni verkar ha haft sjukt skoj i sundsvall =) härligt att dra iväg sådär!

2007-10-30 @ 23:28:32
URL: http://www.nogg.se/mittlivsomjag
Postat av: Anna Hoglert

Jo jag skaffade en "riktig" blogg jag med =) känns mkt roligare! och magen den växer =) full fart där inne! kram

2007-10-31 @ 11:37:55
URL: http://www.nogg.se/mittlivsomjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0