Stadsbesök... Igen..!

Idag packade vi ihop hela lilla familjen och begav oss in till staden. Peter är ju lärare....nu är det lov...! En mycket fördelaktig kombination.=) Först blåste vi på Matpiraten för lite storhandling, har kommit på att jag inte gillar det egentligen. Tycker mest det är jobbigt och så blir det ju så jävla dyrt! Nä, att småhandla är mer min melodi, då behövs det inte så mycket planering... Att det kanske är ännu dyrare det skiter jag i, tror förresten inte att det blir nån större skillnad om man inte håller på och handlar en massa onödigt förstås..!

Sen efter det tråkiga så for vi in till stan en sväng. Peter lämnade in två klockor som slutat att fungera och sen tog vi en fika på Wedan. Kaffe och en smörgås med skinka och tomat för min del, skrapade av lite smör och räknade det som fyra points. Det gick förresten över förväntan i går på Viktväktarna... Hade gått ner ett halvt kilo, en hotellhelg med en massa alkohol till trots! Bra gjort tycker jag!

Efter det hämtade vi klockorna å sen for vi hem igen.

Ikväll är det gympa igen, det ska bli riktigt roligt! Ska köra ett nytt program den här gången, det ska bli spännande faktiskt!

Hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0