Söndag.

Idag blåste vi in till stan hela familjen för att storhandla. Passade bra idag när vädret inte e det allra bästa! Efter vi handlat så lunchade vi på Mc Donalds, jag åt en mc Chicken å en sallad, viktväktarmeny hette det förr i tiden... Men det var fan 9,5 points... Det är nästan halva mitt dagsbehov!!! Det var det inte riktigt värt känner jag nu så här i efterhand..! Men, men gjort e gjort... Det blir till å tänka till lite extra vad jag får äta till middag idag istället.

I fredags bjöd vi hit Maud på middag. Sen efter vi ätit rövade hon med sej Nora hem över natten... Hon gör så ibland farmor! Men det e ganska okej faktiskt, så slipper man den ibland lite jobbiga läggningsproceduren... Man får en lång kväll för sej själv kan man säga då med tanke på att Vanna lägger sej typ kl. sju..!=) Vi tittade mest på TV hela kvällen... Idol förstås, å jäklar vilken hög standard det e i år!!! Alla är ju superduktiga å proffsiga! Det var rätt som åkte ut tycker jag iallafall.
 Fredag hela veckan var bra, tråkigt dock att det var uppdelat i två delar... Det e det värsta jag vet när man måste kolla på Nyheterna mitt i...!!! Annars var det som sagt bra, exakt min typ av humor!

Igår for vi till Nälden på eftermiddan å hämtade tillbaka Nora... Fast först blev vi bjudna på middag förstås! Jag å Maud drack nåra glas vin åxå... Hade egentligen tänkt hålla mej ifrån alkohol helt nu i början av min viktminskning men va faan... Det e ju som lite gott...! ;) Nästa helg ska jag inte va nykter iallafall... Vår kompis Marie fyller trettio å det ska firas rejält har jag tänkt!
Sen när vi kom hem så blev det en stilla TV-kväll igen... En väääldigt soft helg har vi haft. Det e skönt det åxå ibland! Fast jag glömde en sak... Martina å jag körde ett ganska tufft workoutprogram på lördag förmiddag, inte att förglömma!!! Ska köra ett pass till idag har jag tänkt... Det e sååå kul!

Nu vaknar Vanna å vill ha sej lite käk tror jag.

Hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0