Packad å klar....

Nu har jag packat ner biljetterna till Ladies Night.... Det är dom som är viktiga känns det som. Det är lite svårt att veta vad man ska packa inför helgen. Man har lixom glömt hur man packar till sej själv... Dom senaste åren har man mest fokuserat på barnen, allt det dom ska ha med sej vad gäller blöjor å vällingar å kläder när man åker iväg nånstans. Sen har man hastpackat åt sej själv... Det e ju inte lika noga..! Nu blir jag helt ställd när jag bara ska klura ut vad jag ska ha med mej... Funderar på om jag ska packa med mej boken jag läser just nu (Åsa Larssons "Det blod som spillts", skitbra förresten!) eller om det bara e onödigt... I bilen kan jag inte läsa för då blir jag åksjuk, och det blir väl knappast så mycket "liggaåslappapåhotellet" tid heller kan jag tänka mej..! Känner mej lite kluven i just den frågan förresten... Som halvsliten småbarnsmorsa så skulle det ju va asskönt att bara ta en soft kväll i kväll... Komma tillbax på hotellet i hyffsad tid, slänga på sej sköna pyjamasen å bara krypa ner i sängen å slappa å läsa kanske. Å andra sidan så känner jag mej själv... PARTY, PARTY, PARTY....!!!!=) Vi får väl se hur dom andra brudarna känner sej... Vi e ju morsor hela bunten!

Jag packar ner boken i vilket fall... Den tar ju inte så stor plats.

Jag älskar min nya parfym förresten. Paris Hiltons "Heiress", doftar lite bärigt, jordgubbigt... Alldeles, alldeles underbart i mitt tycke! Fick den av kära svärmor i födelsedags present förra onsdan. En stoor flaska fick jag så jag kan njuta av den lääänge!
Parfym e min stora passion här i livet.... Hade jag mycket pengar så skulle jag köpa en ny parfym i veckan typ i resten av mitt liv! Tur att jag inte har så mycket pengar... Skulle bli ganska trångt i badrumsskåpet då kanske..!



Slänger in nåra bilder på ongan:

     
Vanna kryper för fullt nu å i morse så ställde hon sej upp i sängen.

     
Nora äter sur apelsin...!

Nu måste jag ta å fundera en gång till på vad jag egentligen ska ta med mej till Sundsvall... För nu e det inte länge kvar....!

Fan vad skoj det ska bli.

Hörs! /U.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

va roligt du ska på ladies night. Hade jag oxå velat. Vart ska du se det?

2007-10-26 @ 11:00:02
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0