Nåt har hänt

Det blev nåt vaj med den rosa fina sidlayouten... Texten hade blivit pytte pytteliten! Vi får se om den här funkar bättre.

Nu ska jag väl ta å skriva lite om helgen kanske...!

Vi kom väl iväg vid strax före kl. tre tror jag, efter vi hade bunkrat lite på systemet och handlat lite nödvändigt på Coop. Resan ner gick skitfort. Madde körde... Vi andra drack öl. En liten rolig sångtävling hann vi åxå med!

     

Sen när vi kom fram checkade vi in på hotell Strand. Installerade oss på rummen, duschade av oss det värsta å träffades på mitt rum å fortsatte dricka...

     

Hmmm. Jag hade visst tavlor på rummet jag åxå...! Överraskad, Madde..?!!

Sen drog vi ut på stan. Hamnade på Oscar, som jag tror är ett av dom populärare ställena i Sundsvall. Det visade sej vara en "openmind" kväll där så det var många pojkar som pussades med varann och även flickor som gjorde detsamma... En å annan transa så vi åxå. Spännande. Eftersom vi diggar karaoke så gick vi vidare till ett ställe som heter "Dalton", efter att vi lurat åt oss en stämpel på Oscar givetvis...! På Daltons var det mycket folk men det visade sej att dom stängde redan kl. ett... Jag å Kristina köpte öl typ fem i ett...! Så det var till å halsa det man orkade å lämna resten. Sen gick jag å Kristina hem å la oss, dom andra gick tillbax en sväng på Oscar!

        
Kristina försöker drick vatten uppochner... Hon hade en ytterst retsam hicka..!!!!

    

På lördan var det shopping som gällde hade vi tänkt. Några av oss hade ganska ont i huvudet, fick lite illamåendeattacker osv, så shoppingsuget var väl inte det allra bästa... Inte för mej iallafall! Lyckades allafall handla lite åt barnen. Åt en i mitt tycke supergod lunch/middag på ett ställe som heter... Äh, det har jag glömt... Låg precis mittemot O Learys iallafall! Sen traskade vi tillbax för att vila lite på hotellet innan kvällen.

  
Shopping... Barnkläder förstås!!!

Efter en skön vila var det dusch å uppfräschning som gällde! Sen var det påt igen...! "Förfest" på Martinas rum... Vin var det som gällde för mej den här kvällen. Sen taxi ut till Nordichallen å Ladies Night... Där "bjöds" det på champagne och en skaldjursplatå... Massa räkor å sånt man fick sitta å grisa ner sej med..! Nä men lite gott var det ju.... Showen var helt fantastiskt bra! Jag tror vi alla blev lite småkära i Martin Stenmarck å Kjell Bergqvist å Mikael Tornving å Chris Lind å en dansk kille som jag inte kommer ihåg namnet på... Och en långhårig kille som sjöng i gruppen Blond och alla snygga dansare och..... Nä sen var det inga fler tror jag..! Som sagt det var jättebra å roligt. Blev asbra stämning på gränsen till nån sorts masspsykos...! Kul var det iallafall..!

        

        

image132

  

image135
Så här såg det ut i trappan upp när alla skulle ut... På samma gång...!

Sen var allt över... Det som vi längtat till så länge..! Trängsel ut... Lift med en buss in till stan igen... Upp på hotellrummet för en snabb cider... Ut på stan... Hungriga... Äter kebab (fy på mej)... Tebax på hotellet... Trötta... Hoppar i säng..!!!!

Sen var det söndag. Vi checkar ut, drar ut på stan, lite mer shoppingsugen idag faktiskt...! Lyckas hitta en svart manchesterkjol på HM. Bra köp. Inhandlar lite godis (fy på mej igen... Törs nog inte väga mej på Viktväktarna ikväll!) Sen blåser vi hem. Något mer dämpad stämning i bilen denna resa kan man säga... Ingen sångtävling.

Sen var vi hemma å allt e som vanligt igen.

Underbart att få träffa ungarna.... å gubben förstås..! Kramar å pussar i massor... Mina goa, goa flickor!!

Den här helgen kan man sammanfatta så här: Superlyckad. Allt var bra, allt var roligt, allt var gott! Tack mina damer för en helg att leva länge på...!

    

Förlåt... Kunde inte låta bli..!!!=)

Hörs! /U.


Kommentarer
Postat av: Kristina

några kort var bra...några mindre bra kan man väl säga =) haha! Vill göra om allt, nu i helgen!!!

2007-10-29 @ 19:15:43
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Kristina

ja det var EN bild! jag är ful på sex av dina haha! =) Kram!

2007-10-29 @ 22:17:37
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0