Mycket löv e det...

På våran tomt just nu! Peter å Nora började kratta igår eftermiddag och idag så får Nora å jag fortsätta med den angenäma uppgiften... Tänkte vänta tills Saga kommer åxå, ska va barnvakt åt henne en stund när Martina å Ronny ska fara in till stan en sväng. Skönare att vara ute om ungarna e lite småtrötta å griniga så här på eftermiddan!

Igår for jag å Martina till Marie (som fyller 30 i måra) å hjälpte henne att fixa till håret lite... Jag klippte henne lite och färgade å gjorde slingor. Hur klippningen blev har jag ingen aning om men färgen tror jag blev bra...! Hade lite bråttom hem (bonde söker fru, på TV) så jag såg inte hur det blev när det var torrt! Vi får väl se hur snygg hon e på lördag när det e kalas!!!

Nu ska jag ta mej ett litet mellanmål... Måste hålla igång fettförbränningen! Hungrig eller ej!

Ha de! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja det måste vi göra! S-vall redan på fredag....känns väl sådär om jag ska vara ärlig...! Tänk på att det är ett stort steg för mig att åka bort en natt =) Vi får nog fundera lite mer på det! =) Kram!!

2007-10-11 @ 22:42:33
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Nenna

Ja det är bara att jobba på.. tur att man bor i lägenhet;-)
Ät lite du så syns vi ikväll:-)

2007-10-13 @ 15:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0