Kort, kort bara...

Nu har jag gått ner 5,3 kilo på dessa fyra veckor jag varit en viktväktare. Det går inte alls lika raskt som sist jag var med kan jag meddela men, men man får väl ha lite tålamod! Det är kanske bättre det tar lite tid... Så man inte blir alltför sladdrig när skinnet inte hinner med å krympa..!!=)

Har idag varit in till stan igen (har blivit tätt på given nu på sistone) och klippt mej. Blev jättenöjd, sen köpte jag en sån här hårfärg med slingor som man lägger i efteråt. Kopparröd blev det.... Tycker om att va lite rödhårig så här på hösten! Blev nöjd med allt faktiskt å skönt var väl det för till helgen bär det av till S-vall på Ladies Night..! Det

Kommentarer
Postat av: Kristina

hmm jag tycker att det låter jätte bra. Tänk om jag kunde göra det också...då skulle jag vara nere på min normalvikt. Men orka...! =) Du är duktig tycker jag!

2007-10-22 @ 21:55:15
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0