Helg!

Jahapp, då var det helg igen då... Vi har inga speciella planer för dom här dagarna tror jag..! Ser lite fram emot en TV kväll i kväll bara, det är ju Idol å sen börjar ju Hey Baberibagängets nya program, Fredag hela veckan tror jag att det heter. Älskade Hey Baberiba när det gick så jag hoppas att det nya e lika roligt!

Igår körde jag å syrran ett workout pass här hemma... Vi har ganska stora ytor å öppen planlösning i vårt hus så det fanns gott om plats faktiskt! Först kändes det lite halvfånigt.. Tänk om nån skulle ha tittat in genom fönstret..! Men i takt med att vi blev svettigare å svettigare så tänkte vi inte så mycket mer på det. Vi körde hårt i kanske 40 minuter å efter det körde vi en DVD som heter "Platt mage, stark rygg" på en halvtimme. Ryggen är verkligen min svagaste del på kroppen nu efter två graviditeter, så jag försöker köra både mage å ryggövningar varje dag för att stärka upp hållningen lite framför allt... Man e ju som en hösäck, speciellt när man sitter ner..!!!
Vi ska prova å köra två pass iveckan här hemma plus passet på föreningshuset, så blir det tre gånger i veckan... Det känns ganska lagom för mej faktiskt!

  
Nora 1 år                    Nora nu.. snart 3

  
Vanna 1 dag              Vanna nu... Snart 8 månader

Herregud vad tiden går fort... Kändes som det var igår Vanna föddes..!!! Det smäller väl bara till nu så får jag baka en ettårstårta till!    Den här gjorde jag när Nora fyllde ett... Ganska fin, tycker jag själv iallafall..!!!

Nä, nu måste jag gå å se vad Nora har för sej... Tror att hon tittar på barnprogram faktiskt!

Hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0