Födelsedagsmånad...

Oktober är i särklass den månad när flest i våran släkt/bekantskapskrets fyller år... Idag fyller min kusin år (14), igår fyllde Peters kusin Micke (29), i lördags fyllde min kompis Madde (33). Sen fortsätter det med Marie som fyller 30 på fredag å efter det e det svärfar Kenneth som fyller 57 den 16-e. Dagen efter fyller jag 31 och sen tre dagar efter mej fyller Ingmarie (Kenneths sambo) 48 år, sen fortsätter det den 23-e då fyller Maries flicka Hilda 3 år och sen avslutas födelsedagsmånaden med att lilla Simon fyller 1 år den 28-e...!!! Puh.. Tror jag fick med alla..!

Juni e åxå lite av en sån månad.. Inte lika extrem dock. Då e det bara Peter, min mormor, min kusin (alla på samma dag, 24-e!) Sen min mamma den 25-e åsså pappa den 26-e...! Äh, det blev ju inte så många alls..! Men dom vill gärna gröta ihop sej lite alla födelsedagar i vår släkt!!!

Nu e Nora fääärdig.... Bäst å kila..!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0