Dagen efter kvällen före.

Vaknade klockan 11.30 i dag...! Så länge har jag inte sovit sen lilla Nora kom till världen för snart tre år sen... Tror jag iallafall..!


Festen var riktigt lyckad. Vi började drinka här hemma hos oss och vid strax före sju så skjutsade Jenny i väg oss till Ytterån. Vi bjöds på välkomstdrink till att börja med och sen var det mat naturligtvis, en suuupergod fisksoppa med bröd till. Sen kaffe och tårta till efterrätt såklart! Vilket jag förövrigt missade helt... Satt å pratade med en gammal kompis från förr..! Men jag vet att tårtan var god ändå för det var jag och Martina som hade bakat dom!!!


Sen lektes det lite å sjöngs en hel massa karaoke...! Riktigt skoj hade vi!! For väl hem vid halvtvå ungefär... Lite för tidigt tyckte jag då men just för tillfället känns det som att det var en bra tid att göra kväll..! Känner mej jättepigg idag å inte ett endaste dugg bakis faktiskt.. Värre är det med Peter..! Den stackarn.

Här kommer lite bilder:

     
Fördrink hemma hos oss. Ska nog inte använda nåt mer brun utan sol nu tror jag.. eller..!!!


Födelsedagsbarnet!

    
Å här surras det... Å leks...!

        
Å sjungs..!!!

Jag hade tagit över 80 bilder totalt igår... Många vääldigt fula å roliga..!!!

Som sagt, det var en väldigt lyckad skiva... Alla var glada å partysugna... Pracis som det ska va! Nu ska vi snart fara till Nälden å hämta ungarna. Undra just om man är körbar än..! Vi kanske väntar en stund till för att vara på den säkra sidan..!

Hörs! /U.


Kommentarer
Postat av: Erica

åh vilken fin brunfärg du fått av din brun tan sol...vilket märke använder du?? Gick och tänkte på dt på väg till dagis idag att jag måste handla lite sånt imorgon så man är snygg på lödag (ska på fest med johans jobb) men jag är så rädd att bli som en flammig morot. men du var jättefint brun!
Kram

2007-10-18 @ 09:48:33
URL: http://nogg.se/insideout
Postat av: Lisa

Åh, vad skoj ni verkar ha haft det! :-) Alltid roligt med lyckade fester.

Rolig kommentar du lämnade i min blogg förresten, intressant tanke som jag kommer ha i bakhuvudet när jag dansar :-D

2007-10-18 @ 12:51:16
URL: http://www.fullkomligtkaos.blogg.se
Postat av: Ulrica

Erica. Tyckte du att det var snyggt..?! Jag tycker nog själv att det blev lite too much... Såg nästan ut som jag varit utomlands! Märket heter "Vevay" iallafall, det är en klubb man är medlem i. Får ett paket varannan månad med smink å andra skönhetsprodukter. Jättebra å sköna grejer faktiskt! Ha så kul på festen på lördag...! /U.

2007-10-18 @ 14:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0