Barnprogram.

Tycker det e ganska bra faktiskt att det sänds barnprogram även på morgonen... Det e klart, det e ju barnkanalen jag pratar om å där sänds det ju barnprogram heeela dagen förstås! Det blir lixom en skön, avslappnad start på dagen. Vi stiger upp, klär på oss, Nora får en smörgås å mjölk (hon äter fortfarande välling tidigare på morgonen) sen sätter jag på TV-n å sätter Vanna i babysittern. Hon e väl egentligen lite för stor för att sitta i den, hon kan ju lixom häva sej ur den... Men när hon tittar på TV-n så blir hon som paralyserad å sitter alldeles stilla! Sen äter jag frukost å kanske, eventuellt sparkar jag igång datan...!=)

Sen efter en halvtimme ungefär börjar Vanna bli less å lite hungrig. Då e det gröt tajm som gäller! Sen e dagen igång på riktigt kan man säga.

Idag så ska jag rensa ur i växthuset å slänga alla gamla, vissna blommor å sånt. Göra lite vinter helt enkelt!

Hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0