Åre marknad.

Var vi till igår... Det var jag, Peter, Vanna, Maud å Bertil. Nora var ju fortfarande kvar hos sin mormor så hon fick inte följa med! Själva marknaden var väl inget speciellt, vi gick väl mest å kollade i butiker om jag ska va helt ärlig..! Lunch åt vi på Bubblan... Indonesisk, söt kycklinggryta med ris tog jag. Antar att den innehöll grädde eller nåt annat fett (för den var supergod) så jag tog först en massa sallad på tallriken å sen bara lite av maten, det var en dagens så man fick lasta på käket själv, så jag tror att det gick hyffsat ändå med pointsen igår..! Vi handlade nästan ingenting i Åre... Däremot rullade kulorna på Lundhags på vägen upp!! Mest för Peter... Han blir som ett barn på julafton när han kommer in i frilufts/sportbutiker! Jag inhandlade en lurvig, liten jacka som var supervarm, kände jag när jag skulle kura till det å mysa lite efter badet igår kväll... Var frusen.. Blev jättesvettig..!!!


Peter å Vanna lunchar.


I fredags var vi förresten upp till Tångeråsen till min vän Madde med familj. Deras äldsta flicka Grethe är född samma år som Nora, tidigt på året så hon e lite äldre men dom leker jättebra ihop faktiskt! Deras yngsta, Otto är ett år å fyra månader ungefär å en jobbig lillebror tycker Grethe för jäklar vad hon rev i när lille Otto kom å ville va med när dom lekte..!


   


Idag e det viktväktarvägning... Då får vi se om mitt pointsräknande har gett resultat..!! Det känns bra iallafall, jag tror jag ska smygväga mej innan jag åker faktiskt så man har ett litet hum iallafall! Jag avlägger väl rapport senare ikväll...!

Ha de!
/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0