31.

Igår fyllde jag år... Nu e man på väg mot fyrtio! Närå, inte riktigt kanske... Men tiden går ju så raskt så snart sitter man väl där!


Kom mycket folk som vanligt. Vi e ganska mycket för att uppvakta varandra i vår familj/släkt, och så blir det ju svärföräldrar å bonussyskon med respektive. Min mamma å pappa är ju skilda sen många år och båda har nya sambos, pappa har tillochmed gjort sin till fru..! Detta gör att jag förutom mina två blodssystrar även har två bonussyskon, Jenny och Henrik, 30 respektive 33 år gamla.

Peters päron är åxå skilda. Pappa Kenneth har en "ny" familj men mamma Maud är fortfarande ute på singelmarknaden..!!=) Ja, allt detta gör att det alltid blir fullt hus när nån av oss fyller år. Ska lägga ut nåra bilder sen men jag har inte laddat över dom än!

 
Nu krämar Nora AC/DC på sin lilla stereo... Hon är ju en rolig prick våran lilla treåring..! Hon fyller förresten tre den 7 november så då blir det väl kalas igen... Lika bra att börja baka på en gång!

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0