Takmålning och bastubad

Japp. Tapeterna fanns, så i helgen blir det tapetsering och målning för hela slanten!

Ska bli lite kul faktiskt... Fast att måla taket är ju inte så kul, det är träpanel så det är inte direkt slätt och fint. Man måste in och "gräva" med pensel mellan varje planka... Tidsödande och som sagt, inte så roligt. Men det blir väldigt fint när det väl är klart!

Känner mej för övrigt lite risig. Frusen och varm om vartannat och lite sådär olustig i kroppen... Skulle kanske egentligen tagit ett bastubad och en bamsewhiskey, för att "mota Olle i grind" men vi har nog ingen virre och så är jag inte jätteförtjust i att basta...! Så det blir krypa upp i soffan under en filt med en kopp thé kanske istället.

Båda barnen sover redan förresten. Så det är väldigt lugnt och skönt här hemma, Peter tog med sej skidorna och åkte till Aspås för ett långpass, så här sitter man i lugn och ro...!

Nu ska jag ta och kolla om nån av mina favoritbloggare har uppdaterat... Hoppas... Känner för lite långläsning..!!=)

Ha en skön kväll! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

oj vad jag måste ha gjort dig besviken då ;-)

2007-11-22 @ 22:37:08
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Anonym

För guds skull håll dig på benen, ingen sjukdom på måndag, bara så mycket du vet om det.MW

2007-11-23 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0