Snart tio

Vägningen i afton gick bra.

Snart har jag gått ner mina tio första kilon, bara fyra hekto kvar till den magiska gränsen! Känns ju ganska hyffsat att kunna säga att man gått ner tio kilo på bara två månader...! E jag inte duktig så säg..!!!=)

Vi firade våra framgångar med en kebab på City.... Det är så man inte ska göra egentligen, belöna sej själv med mat... Men va faan, middag skulle vi ju ändå äta..!!

I kväll ska vi börja tapetsera, om barnen somnar i bra tid och inte tjorvar alltför mycket.

Hörs! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

herregud vad duktig du är!!!! Ska bli roligt att se dig nu när det var så länge sen =) Efter jul får du lära mig allt du kan!! ;-) Kram!

2007-11-26 @ 22:06:04
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0