Sanslöst trött

Idag har jag varit riktigt bakis. Första gången på mååånga år faktiskt!

Det var en trevlig dag i går, med trevligt sällskap... Alltid lika roligt att umgås med Peter och Maria, lättsammare och trevligare människor finns nog inte. Härligt att ha vänner som dom!
Vi började ju dagen med en sväng på stan. Åt lunch på Victoria och drack en öl, sen flanerade vi runt ett tag, uträttade lite småärenden. Sen tog vi ytterligare en öl på Dalwhinnys (stavas säkert inte sådär men det skiter jag i) innan vi for hemöver igen.

Sen kockade vi... Gubbarna bastade. Äkta italiensk pizza till förrätt, helstekt älgfilé med rostade rotsaker och potatis till varmrätt och sedan avslutningsvis en Tiramisu till efterrätt. Det var en riktig lyxmiddag med andra ord och såååå gott var det!!!

Här är bilderna

     

        

  

Hade tyvärr inte tagit nåt kort på efterrätten... Pizzorna slicade vi upp, så att ni inte tror att vi klämde en varsin hel pizza till förrätt..!!

Som sagt, bakis har jag varit idag och sååå trött fast det inte blev så sent. Vi gjorde ett tappert försök att spela spel men vi kom aldrig till nåt avslut men det lutade nog åt att jag och Maria vann...!=)
Sen efter det var det bara gonatt. Jag skrev ett litet inlägg här i bloggen... Tog väl ungefär en halvtimma innan jag fått till det. Det är skitsvårt att skriva när man e på tura kan jag tala om, inget jag rekommenderar! Sen var jag visst tvungen att spy lite innan jag somnade... Måste ha varit nåt med maten...! ;)

Men kort och gott. En supertrevlig afton! Just det... Filmen var rätt rolig att se åxå... Blir bra nog sugen på en skidresa till kan jag säga!

Nu blir det gonatt kära vänner och släktingar!

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du det där såg gott ut!! mmm jag kollade faktiskt på pokerfejs =) Tänk att han vann hela skiten! eller du kanske inte såg det...?

2007-11-19 @ 22:07:17
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0