Nyttodag.

Idag har vi gjort såna här tråkiga saker som man drar sej för, och gärna skjuter på framtiden.

Nämligen:
Rensat ur tre stycken garderober som bara innehållit en massa rat.
Slängt massor av kläder, typ jackor som man inte använt på mer än fem år!
Slängt massor av skor som man inte heller använt på mer än fem år!
Sorterat och släng barnkläder.
Varit på tippen å dumpat massa skräp som vi samlat på oss.
Sist men inte minst, städat hela huset som vi/jag gör varje torsdag!

Duktigt va.....!!

Vädret har ju ändå varit bara skit idag. Hatar när det blåser... Får lixom en klump av oro och ångest i magen. Tror att det kan ha att göra med alla dessa strömavbrott som gärna drabbar vår lilla by vid detta vädertillstånd..!! Men nu är barnen nyätna å nattade så nu känns det lite bättre, plus att jag tänt massor med värmeljus ifall att....

Fast nu tror jag att det har gett sej lite... Tar inte i riktigt lika mycket i husknutarna nu känns det som...!
Skööönt.

Kanske kan bli en TV-kväll ändå då.

Gokväll! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad duktig du e då! Fick lite ångest med tanke på allt sånt som jag måste göra...själv har jag suttit och druckit kaffe i Marielles soffa hela dagen...kram!

2007-11-01 @ 20:25:06
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0