Nytt försök

Japp, då prövar jag igen....

Känns jäkligt tråkigt att skriva om allt man redan skrivet så det blir en kort variant.

Treårskontrollen gick lysande. Hon väger numera 15,8 kilo och är 99 cm. lång, tjejen som alltid legat på den gyllene medelkurvan har nu klättrat upp nåt snäpp och ligger nu något ovanför! Bra med tanke på att hon äter som en mus ibland...! Alla andra "test" klarade hon åxå galant... Hade inte förväntat mej nåt annat heller... Våran lilla Einstein...!! Närå, allt visade bara på att hon är en högst normal lite treåring.

Sen var det kalajset då.... Här e bilderna.

     
Tvättar håret i handfatet... Väntar på sina gäster... Gristårta!

     
Många fina presenter... En overall och mössa blandannat.

     
Å en till mössa... Motorcykeln blev populär! Kusiner leker.

Ja det var det.... Puh, nu kan jag släppa det här! Hade skrivit om vinkvällen i torsdags åxå på det förra inlägget som försvann, men det tar jag å skiter i nu. Vann inget vin iallafall.

Nämnde även att jag numera gått ner sju kilo... Det går sakta men säkert. Trodde att jag skulle vara "klar" till jul men så verkar inte vara fallet, men vad gör väl det... Livet är långt.. har jag en förhoppning om iallafall..!!!

Ja, det var väl allt tror jag. Återkommer väl snart med nått nytt kanske, som tillexempel att det var trist att Kristoffer åkte ut ur "Idol". Men som sagt det blir sen det! 

/U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0