Men hallåå....

Vad hände i "Idol"...?!!

Jag var stensäker på att det var ett skämt först... Att alla skulle få vara kvar en vecka till..! Men inte. Fan, fan, fan osv. Jag har haft Daniel som en nästan självklar vinnare av hela skiten, trodde aldrig att han skulle få pisk av nån av dom andra, framförallt inte av ANDREAS!!!!!!!

Tror att jag ska skita i den där tävlingen i fortsättningen.

Jag ska allafall köpa Daniels platta när den kommer... Det tar nog inte så lång tid kan jag tänka mej.

Faan igen!

Gonatt. /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja...helt sjukt! fan

2007-11-24 @ 09:59:19
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Martina

Jag håller med dig!!!Om Andreas tar sig till final tänker jag faaan inte titta på den.Nä nu får man hoppas på girl power.Heja Idol Marie och Idol Amanda!!!!//Lillasyster
Ps.Jag tänker också köpa Daniels skiva Ds.

2007-11-24 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0