Magsjuka =(

Det härjar magsjuka i vårt hem.

Tyckte ju Nora verkade lite gnällig idag... Och , mycket riktigt, hon var inte alls sugen på nån mat till middagen och när jag skulle "tvinga" henne att åtminstone smaka så kräktes hon över matbordet..! Sen var det färdigätit för oss alla. Stackars liten... Men hon har inte spytt nåt mer sen dess så vi får se hur det går i natt. Hon somnade redan vid halvåtta och det hör ju inte till vanligheterna direkt, ingen välling ville hon ha heller... Och det tyder verkligen på att hon inte e frisk, våran lilla vällingtunna!
Hoppas, hoppas att natten blir lugn och att inte Vanna behöver bli klen!

Har förresten varit ute på en löparrunda nu ikväll. Första sen i somras faktiskt... Var ju rätt ihärdig där ett tag men sen så har ju allt blivit som vanligt igen, blev väl förkyld eller nåt och då spricker ju allt! Men som sagt, första rundan är avklarad nu! Sprang med granne Pia, det är bra för vi är nog ganska jämbördiga i tempo iallafall. Kändes ganska okej faktiskt, gympan har nog gjort sitt till för flåset tror jag.

Nu ska jag ta en lång, het dusch och sen ta på mej favvo mysdressen... Sen blir det väl slappa vid TV-n kan jag tro. Med öronen på helspänn, lyssnandes efter kräkljud från Noras rum...!

Trevlig kväll!

/U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Stackars Nora! Blir inget kaffe drickande på onsdag då =(

2007-11-12 @ 20:31:02
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0