Lördag

Jo, det var det här med Idol...
Jag tyckte inte Kristoffer skulle ha åkt ut igår. Andreas stod före på min lista iallafall... Okej, han har en väldigt bra och stark röst men han är ju ungefär lika charmig som en gråsten...!
Fast det börjar bli svårt nu... Jag tycker om alla som är kvar och vill inte att nån ska åka ut egentligen (förutom Andreas då!) Det är inte heller så kul Kristina, jag har inte heller nån speciell favorit... Jag har alla... Ja, inte Andreas då...!
 Så nästa fredag hoppas jag att han åker... Andreas alltså.

Nu ska jag snart börja förbereda inför middagen. Martina är gräsänka ikväll så jag bjöd in henne och barnen att äta middag med oss! Kött och klyftpotatis hade jag tänkt att försöka laga till... Blir nog bra. Peter har varit i Åkersjön hela dagen idag och hjälpt sin farsa att lägga in ett nytt golv i deras stuga, men han skulle komma hem till middan iallafall trodde han... Annars så skiter vi i han och äter upp all hans mat.. Så det så!

Vi höres! /U.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ja, det måste också vara jobbigt! men...då tycker ju du iaf att det är roligt att titta på programmet!

2007-11-11 @ 10:19:46
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0