En kortis

Jaha, vad har hänt sen sist....

Inte så mycket egentligen. Kände mej bra mycket fräschare i går men ändå lite sådär halvseg, man får sota längre och längre tid när man festar till nu när man blivit lite äldre känns det som...!
Men jag var ändå ut på en löparrunda med Pia igårkväll. Vi tog det rätt lugnt kan jag säga. Sprang hela tiden så pass att vi klarade av att surra lite..!
Idag har vi varit ute en del och åkt lite pulka. Personligen tycker jag bättre om snowracer... En pulka går ju så jävla fort och så har man ju noll chans att styra färdriktningen. Farligt, farligt!
Sen har jag ju varit på gympa förstås ikväll.
Var förresten aldrig in på viktväktarna igår för vägning. Maidie hade förhinder och då struntade jag åxå i det... Känns trist att åka själv hela långa vägen in till stan bara för att väga sej, tar väl fem minuter sen är det ju bara att blåsa hem igen. Men nästa vecka måste vi in, då är det fyra veckor sen sist tror jag..!!!

Nu ska jag ladda för ett underbart avsnitt av "House". Säsongen är ju egentligen slut men dom kör nåra avsnitt med Dr. House's svåraste fall... Vilken tur för en fan som mej... Eller jag... Ett fan som jag, kanske det heter... Hmmm. Måste fråga min sambo läraren, tror jag!

Vi hörs! /U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0